ایده دیوار پوش چوبی

از جمله المان هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده می گیرد، انواع پنل ها و دیوارپوش چوبی می باشد. استفاده از پنل های چوبی نه تنها باعث زیبایی فضای اتاق می شود، بلکه می تواند از آسیب رسیدن به دیوار نیز جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این گونه دیوارپوش ها در انواع سبک های دکوراسیون داخلی ممکن بوده و می تواند نمایی متفاوت در اتاق ایجاد نماید.

از دیوارپوش ها و پنل های چوبی معمولا در دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود. این دیوارپوش ها با نام دیوارکوب نیز شناخته می شوند. می توان از آن ها علاوه بر فضای داخلی مسکونی، در مکان های اداری و تجاری نیز از آن ها استفاده نمود. به طور معمول در دکوراسیون داخلی می توان از دیوار پوش های چوبی و پنل ها برای تزئین دیوار شاخص استفاده کرد.

برای مثال از این المان در اتاق خواب برای تزئین دیوار پشت تخت و در اتاق نشیمن برای دیوار پشت تلویزیون استفاده می شود. هم چنین در طراحی راهرو نیز می توان از پنل های چوبی برای دیوارها استفاده کرد.
دیوارپوش های چوبی ایده ای مناسب در طراحی دیوارها در لابی ساختمان ها و هتل ها محسوب می شوند و نمایی مدرن و بروز به ساختمان می بخشند.

مزایای استفاده از دیوارپوش چوبی

  • دیوارپوش های چوبی اگر به صورت اصولی مورد استفاده قرار گیرند، می توانند فضای بی روح دیوارها را به شکل بسیار زیبا و خاصی طراحی نمایند.
  • دیوار پوش های چوبی از قابلیت رنگ آمیزی برخوردارند و می توانند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شوند.
  • این دیوارپوش ها دارای نقش و طرح های بسیار متنوع و منحصربفردی می باشند و از قابلیت های زیادی برخوردار می باشند.
  • پنل های چوبی دارای روکش هایی می باشند که آن ها را در برابر نور خورشید و اشعه های مضر حفظ می کند و از رنگ پریدگی آن ها جلوگیری به عمل می آورد.
  • همچنین روکش های مورد استفاده در این پنل های چوبی سبب می شوند تا این دیوارپوش ها در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم شوند و به راحتی آسیب نبینند.
  • چوب متریالی طبیعی است و از زیبایی بکری برخوردار می باشد. به همین دلیل می توانید از آن ها در انواع سبک های طراحی از جمله سبک مدرن، کلاسیک، سنتی یا روستیک استفاده نمایید.
  • دیوار پوش های چوبی به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند، در برابر انبساط و انقباض مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و به راحتی از بین نمی روند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.