Drawing Tool

 از نو می سازیم هر آنچه در رویا دارید!

بازسازی خانه و ساختمان با گروه طراحی و معماری سارای

با ما تماس بگیرید!

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنم؟

در گذشته وقتی می‌خواستیم خانه خود را بازسازی کنیم، باید کلیه مراحل، از تخریب گرفته تا خرید مصالح و استخدام نیروی کار را خودمان انجام می‌دادیم و همین کارها باعث می‌شد که بازسازی خانه، به یک فرایند سخت و طاقت‌فرسا تبدیل شود.

امروزه شرکت سارای دکور کلکسیونی از بهترین طراحان، استادکارها و نیروهای کاری را در کنار خود دارد و آماده است که صفر تا صد فرایند بازسازی خانه (دریافت مجوز، خرید مصالح، استخدام نیرو و انجام کارها) را برای شما انجام دهد.

شرکت سارای دکور آماده است تا کلیه کارهای بازسازی خانه را برای شما انجام دهد و برای شما آرامش و آسودگی خیال به ارمغان آورد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش بازسازی خانه، کافی است با ما در تماس باشید.

قبل و بعد از بازسازی خانه
Before ImageAfter Image

مراحل کاری ما …

1-  بررسی نیازها و عقد قرارداد طراحی

در مرحله اول بعد از بررسیهای لازم و دیدن نمونه کارهای ما و تصمیم قطعی شما برای شروع همکاری یک قرار حضوری در دفتر ما تنظیم می شود. در این جلسه سبک زندگی علایق و نیازهای شما بررسی و قرارداد طراحی بسته می شود.

2-  برداشت ابعاد و نقشه پروژه

پس از عقد قرارداد طراحی تیم برداشت ما برای برداشت نقشه ی منزل شما در محل حاضر شده با توجه به اطلاعات دریافتی از شما دانش و تجربه ی ما و همچنین بررسی حالتهای مختلف، بهترین طرح متناسب با سبک زندگی و پتانسیلهای پروژه ی شما ارائه می شود این طراحی شامل تمام جزئیات حتى گلدان روی میز شما می شود.

3-  اتمام طراحی و ارائه مدلسازی سه بعدی

پس از اتمام، طراحی مدلسازی سه بعدی به شما ارائه می شود. اگر نظر و پیشنهادی دارید، روی طرح اعمال می کنیم و طرح نهایی به شما تحویل داده می شود. مدت زمان طی شدن این پروسه ۲۰ الی ۳۰ روز کاری می باشد.

4-  قرارداد اجرا و شروع کار

پس از اینکه طرح نهایی شد برآورد حدودی اجرای کار انجام شده و قرارداد اجرا بسته می شود طی این قرارداد ما متعهد می شویم صفر تا صد طرح ارائه شده را برای شما اجرا کنیم.

Renovation Surprises

درباره بازسازی خانه

گاهی مواقع افراد به دلیل قدیمی و فرسوده شدن خانه‌شان دوست دارند دستی به سر و ظاهر آن بکشند و با بازسازی، روحی تازه در خانه خود بدمند.

برخی افراد هم دوست دارند که همیشه خانه‌ای زیبا، دلنواز و به‌روز داشته باشند، از این رو هر چند وقت یکبار روی خانه‌ی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا خانه‌شان حس و حال بهتری به آن‌ها منتقل کند.

همین مسائل باعث شده است که بسیاری از افراد به نوسازی و بازسازی خانه خود علاقه‌مند باشند.